Donnerstag, 8. Dezember 2011

Endspurt

Ab morgen sind quischtequai , Yvonne und ich am Glarner Weihnachtsmarkt.

Dies ganze 3 Tage, bei jeder Witterung, huiuiuiii!

Ich hoffe wir sind wettertechnisch gut vorbereitet!

Und so sieht es aus wenn Frau kunterbuntes auf Reisen geht ;-)



Händ ä schöns Wuchäänd!

Grüässli

Claudia

Kommentare:

ticky tacky hat gesagt…

Sieht super aus!
Chumä dä mal uf näs bsüächli...
Liäbä Gruäss
Marielle

KunterBunt hat gesagt…

Liebe Claudia!
Ich wünsche Dir / Euch gutes Wetter und volle Kassen. Hauptsache es nicht so windig, dass Euch die Sachen wegfliegen. Viel Erfolg. Liebe Grüße Claudia

glüxpilz.li hat gesagt…

hihi, da isch ja e cools bild!!! schaad isch glarus soo wit weg vo schaffhuuse... ich wünsch eu aber ganz vill spass und vill verchäuf!!
und danke für din kommentar, es isch würkli unglaublich, ich wett gar nümm wegg vode sticki und jedesmoll sitzi die ganz zyt devor und luege ganz gschpanne wa usechunt!! und s bescht ischja, es klappet jedesmoll!!! :-))
liebi grüessli christina

katja hat gesagt…

na da wär ich ja gern hingekommen, aber ich kann leider nicht.
ich wünsch euch viel spass und erfolg!!!

lg
katja

Maya... hat gesagt…

hach ein herrliches bild! mal luegen ob ich es schaffe....

grüässli -maya

PUNKt hat gesagt…

...da wünsch ich dir schönes Wetter, damit es euch nicht davonbläst....und viele viele Kunden die deine Sachen mit Herz kaufen...

LG Pünktchen Punkt

Dina hat gesagt…

Jöö! :) Üserä isch ab morä und bi mir gsehts wahrschiindli gliich us!
Viil Spass, Toitoitoi, guät Verchäuf und guäts Wätter wünsch ich üch! Und viil Stehvermögä ;)
Hebets guät und liäbi Grüäss,
Dina

Doris hat gesagt…

dänn wünsch ich dir gaaaaanz guäti Gschäft, so dass dr Charä uf em Heiwäg nümmä so schwär isch!!

liäbs Grüässli
Doris